6 αλήθειες για την «κατάληψη της Νομικής από 300 μετανάστες»

1. Η Νομική δε τελεί υπό κατάληψη. Οι μετανάστες βρίσκονται στο ανακαινιζόμενο παλαιό κτήριο της Νομικής, δηλαδή σε ένα κενό κτήριο και επομένως δεν εμποδίζουν καμιά εκπαιδευτική διαδικασία.

2. Παρ’ όλα αυτά η Νομική είναι κλειστή. Γιατί; Επειδή την έκλεισε η κοσμητεία της, παρ’ όλο που τα μαθήματα και όλες οι λειτουργίες της μπορούσαν να γίνουν κανονικά. Πρόσχημα για το κλείσιμο αυτό ήταν «υγειονομικοί λόγοι».

3. Ο δήθεν κίνδυνος για τη δημόσια υγεία από την παρουσία των μεταναστών όχι μόνο είναι ανύπαρκτος, αλλά οι μετανάστες βρίσκονται υπό την άμεση και διαρκή εποπτεία γιατρών, λόγω του ότι βρίσκονται σε απεργία πείνας. Γεγονός, μάλιστα, που επιβεβαιώθηκε από ιατρική επιτροπή που επισκέφθηκε το χώρο κατόπιν εντολής των αρχών του ιδρύματος.

4. Οι φοιτητές, οι οποίοι υποτίθεται είναι οι θιγόμενοι, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου τους στηρίζουν τον αγώνα των μεταναστών και καταγγέλουν το κλείσιμο που επέβαλλε στη σχολή η κοσμητεία.

5. Η άμεση αντίδραση κυβέρνησης – ΜΜΕ – πανεπιστημιακών, που εξαπέλυσαν τόνους λάσπης ενάντια στους μετανάστες, δείχνει ότι η ανθρωποφαγική καμπάνια παραπληροφόρησης ήταν καλά προετοιμασμένη. Δεν έχει γίνει ποτέ άλλοτε τέτοιο υστερία επειδή απλά δε λειτουργεί ένα τμήμα. Στόχος τους είναι να στρέψουν τον ελληνικό λαό, που έχει κυριολεκτικά λυγίσει κάτω από την πίεση των οικονομικών μέτρων, ενάντια σε έναν εύκολο στόχο, να δυσφημίσουν την αριστερά καθώς και το πανεπιστημιακό άσυλο, εν όψει μάλιστα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.

6. Οι μετανάστες είναι κι αυτοί θύματα, και μάλιστα τα πρώτα και μεγαλύτερα, της κρίσης και της υπερεκμετάλλευσης. Στον αγώνα ενάντια στη λεηλασία της ζωής και του εισοδήματός μας είναι σύμμαχοι και όχι εχθροί. Μόνη λύση για τις άθλιες συνθήκες στις οποίες ζουν, αλλά και στην οποία οδεύουν ολοταχώς και οι Έλληνες, είναι η νομιμοποίησή τους με πλήρη κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα.

Και μια σημείωση: ο φασισμός δε θα σου πει ποτέ «γεια σου, είμαι ο φασισμός και μόλις ήρθα».

*** Το blog για την απεργία πείνας των μεταναστών: http://hungerstrike300.espivblogs.net/. Το blog της πρωτοβουλίας αλληλεγγύης: http://allilmap.wordpress.com/

update 30/01/11: Τελικά μετά από τη συντονισμένη προπαγάνδα, την άρση του ασύλου και την περικύκλωση της Νομικής από τα ΜΑΤ οι μετανάστες και οι αλληλέγγυοι αποχώρησαν από τη Νομική. Ο στόχος επετεύχθη. Η ελληνική κοινωνία «οργίστηκε» εναντίον της «αυθαιρεσίας» αλλά η κυβέρνηση «προστάτεψε το κοινό συμφέρον»…

10 thoughts on “6 αλήθειες για την «κατάληψη της Νομικής από 300 μετανάστες»

  1. Ο/Η kseeath λέει:

    Απεργία πείνας, Νομική, κράτος έκτακτου ανάγκης και η αριστερά του savoir vivre

    Η απεργία πείνας (α.π.) που ξεκίνησε στις 25 Γενάρη στη Νομική και τα γνωστά επακόλουθα δείχνουν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι η χώρα βρίσκεται κάτω από ένα καθεστώς έκτακτου ανάγκης. Ο σφοδρός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκε από την πρώτη στιγμή η α.π., μια κατεξοχήν παθητική μορφή αντίστασης, που θέτει σε κίνδυνο μόνο τις ζωές όσων συμμετέχουν σ’ αυτή, αγγίζει πλέον τα όρια της ίδιας της αστικής δημοκρατίας και των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων τα οποία αμφισβητούνται ανοιχτά από το κυρίαρχο μπλοκ εξουσίας.
    Δεν θα μιλήσουμε εδώ για τις ελεεινές συκοφαντίες και τους τόνους λάσπης που έπεσαν όλες αυτές της μέρες από το σύνολο και κάθε μορφής ΜΜΕ. Όμως δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστος ο πρωτοφανής γκεμπελισμός τους. Κανάλια όπως το MEGA αφιέρωσαν επί 4 μέρες το σύνολο του κεντρικού τους δελτίου ειδήσεων σε αυτό το θέμα και τα υπόλοιπα τουλάχιστον το μισό. Από την πρωινή ζώνη μέχρι τα άγρια μεσάνυχτα έπαιζε η ίδια κασέτα με διαφορετικούς πρωταγωνιστές. Η λάσπη αυτή τη φορά ξεπέρασε κάθε όριο. Και τι δεν ακούστηκε για τους απεργούς πείνας. Ότι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, ότι είναι φορείς λοιμωδών ασθενειών, ότι είναι εισβολείς, ότι καθοδηγούνται από το ΣΥΡΙΖΑ, ότι έχουν σχέδιο για νέα δεκεμβριανά, ότι αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια της χώρας κ.ο.κ. Όμως για όλα αυτά έχουν ήδη ειπωθεί αρκετά. ανάγνωση του υπολοίπου »

  2. Ο/Η G.S. λέει:

    Για μια φιλομεταναστευτική αλλά αντίθετη επί των γεγονίτων και των πρακτικών άποψη

    http://kokkinometerizi.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html

  3. Ο/Η αλληλέγγυος λέει:

    http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=9714&cat_id=32

    Οι «κινηματικοί» εισαγγελείς και οι μετανάστες

    Δεν είχαν ν’ αντιμετωπίσουν μόνο τη λυσσασμένη επίθεση της κυβέρνησης, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και των αστικών ΜΜΕ οι 300 μετανάστες απεργοί πείνας και οι αλληλέγγυοι σ’ αυτούς. Δεν είχαν ν’ αντιμετωπίσουν μόνο τη βρόμικη προβοκατορολογική προπαγάνδα του Περισσού, που έδωσε και πάλι ρέστα. Είχαν ν’ αντιμετωπίσουν και ορισμένους «συμμάχους», οι οποίοι πήραν το ρόλο του εισαγγελέα που εγκαλεί «από κινηματικές θέσεις» τους «ανεύθυνους», οι οποίοι «παρέσυραν» τους μετανάστες.

    Ο Π. Παπακωνσταντίνου, για παράδειγμα, παρατηρεί κατ’ αρχήν ότι «αποτελεί θετικό γεγονός ότι απετράπη η παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου», και ότι σ’ αυτό «συνέβαλε η στάση και η κινητοποίηση όλων των ριζοσπαστικών, αριστερών δυνάμεων», πρωτίστως δε «η μαχητική κινητοποίηση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η παρουσία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στη Νομική και η κατηγορηματική τοποθέτηση της Αλέκας Παπαρήγα»! Αρχή με ψέμα, δηλαδή, καθόσον η μεν ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατέβηκε στην Ακαδημίας με λίγους διαδηλωτές, εν αντιθέσει με τους πολύ περισσότερους που είχαν παραταχθεί στη Σόλωνος, επιπρόσθετα δε φρόντισαν ν’ αποχωρήσουν αρκετές ώρες πριν επιτευχθεί συμφωνία και επιτραπεί σε μετανάστες και αλληλέγγυους να αποχωρήσουν, τα δε στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν έπαιξαν κανένα ρόλο διότι δεν τους επιτράπηκε να παίξουν (όσο για την τοποθέτηση της Παπαρήγα, στο κομματικό ακροατήριο απευθυνόταν και όχι στην κυβέρνηση).

    Ολ’ αυτά, όμως, τα «αγαπησιάρικα» για τη σύμπασα αριστερά (πλην ΔΗΑΡΙ και μερίδας στελεχών του ΣΥΝ) είναι απλά η εισαγωγή για τα περαιτέρω. Αφού διαπιστώσει ότι «η κυβέρνηση και οι κυρίαρχοι κύκλοι κατάφεραν να υπονομεύσουν, εν τινι μέτρω, το άσυλο στα μάτια μέρους των πολιτών και να ερεθίσουν συντηρητικά αντανακλαστικά με την εκμετάλλευση των γεγονότων της Νομικής», το στέλεχος του ΝΑΡ περνά στο παραμύθι περί «πολιτικής ωριμότητας», θέτοντας το ερώτημα «κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί πολιτικά σκόπιμη η άσκηση αυτού του δικαιώματος στο συγκεκριμένο χώρο, τη συγκεκριμένη στιγμή, με το συγκεκριμένο τρόπο». Απορροφημένος από τις ασχολίες του στον αστικό Τύπο, δεν μπαίνει καν στον κόπο να μάθει από ποιους συγκροτήθηκε η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης και κάνει λόγο για «ένα φόρουμ αλληλεγγύης και κάποιες ομάδες του αντιεξουσιαστικού χώρου», που «πατρονάρουν τους μετανάστες σε μια τόσο σοβαρή πολιτική ρήξη».

    Στο σάπιο μυαλό του δημοσιογράφου του συγκροτήματος Αλαφούζου χωρούν μόνο μετανάστες που πατρονάρονται. Και η πατρονεία γίνεται πιο αποκρουστική όταν σαν κοινοί προβοκάτορες τη «φορέσουμε» στον αντιεξουσιαστικό χώρο.

    Ο εισαγγελικός οίστρος συνεχίζεται με κατηγορίες ότι δεν εξασφαλίστηκε η «μέγιστη συσπείρωση δυνάμεων, στο επίπεδο των ταξικών συνδικάτων, ομοσπονδιών, εργατικών κέντρων, μετώπων και κινήσεων στο εργατικό κίνημα» και ότι δεν υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση των φορέων του φοιτητικού κινήματος. Το ψεύδος και πάλι στην πρώτη γραμμή. Διότι η φοιτητική παράταξη την οποία υπανίσσεται ο Παπακωνσταντίνου είχε έγκαιρα ενημερωθεί, όπως έγκαιρα είχε ενημερωθεί και ο πολιτικός φορέας στον οποίο συμμετέχει. Είχαν ενημερωθεί όχι απλά για να γνωρίζουν τι πρόκειται να συμβεί, αλλά για να συμμετάσχουν ισότιμα στην Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης. Θέλει, μήπως, ο Παπακωνσταντίνου να του πούμε ποιο στέλεχος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ήρθε στην ιδρυτική σύσκεψη της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης, πολύ πριν αποφασιστεί η ημερομηνία ανόδου των μεταναστών στην Αθήνα, εξέφρασε την αλληλεγγύη του και μετά… μην τον είδατε τον Παναή; Με τι θράσος γράφει όσα γράφει;

    Με το θράσος του ανθρώπου που δεν θέλει την παραμικρή σύγκρουση με το σύστημα και δεν διστάζει να γράψει τα εξής: «Πώς μπορούν κάποιες αυτόκλητες «πρωτοπορίες» να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα, υπολογίζοντας ότι την κρίσιμη στιγμή θα σπεύσουν να τους υπερασπιστούν πολιτικοί και κοινωνικοί φορείς που δεν ρωτήθηκαν καν για τα καθέκαστα;». Τον Παπακωνσταντίνου και τους ομοίους του, βέβαια, δεν πρόκειται να τους ρωτήσουμε για οτιδήποτε (σιγά τα προσώπατα). Ούτε προσβλέπουμε ότι θα σπεύσει να μας υπερασπιστεί. Εχει σημασία πώς βλέπει κανείς τα πολιτικά του καθήκοντα. Οταν 300 μετανάστες έρχονται και σου λένε ότι θα πραγματοποιήσουν απεργία πείνας, ζητώντας την αλληλεγγύη σου, απαντάς ή ναι ή όχι. Από τις απαντήσεις που δόθηκαν κρίνεται κάθε πολιτική δύναμη που θέλει να λέγεται αντικαθεστωτική.

    Ετερος «κινηματικός» εισαγγελέας, ο Ρ. Ρινάλντι της ΚΟΕ, μας κούνησε αυστηρά το δάχτυλο μέσω άρθρου με τίτλο «Δεν παίζουμε με το μεταναστευτικό!». Εξαφανισμένη και αυτή η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ από τη στήριξη της απεργίας πείνας των μεταναστών, αν και πλήρως ενημερωμένη και κληθείσα να συμμετάσχει στην Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης, μας λέει τώρα, διά γραφίδος Ρινάλντι, ότι «η πρόσφατη πρωτοβουλία και κινητοποίηση με επίκεντρο τη Νομική έδειξε με πολύ κραυγαλέο τρόπο την προχειρότητα, την επιπολαιότητα, τη ρηχότητα μιας πολιτικής κατεύθυνσης που θεωρεί το μεταναστευτικό μόνο ως θέμα δικαιωμάτων και αγνοεί ή βάζει σε δεύτερη μοίρα τις πολιτικές του διαστάσεις. Είναι μια πολιτική κατεύθυνση που δείχνει να μη λαμβάνει υπόψη της τα θέματα που έχει αναδείξει η νέα συγκυρία, με το Μνημόνιο, την τρόικα, την ολομέτωπη επίθεση σε κατακτήσεις και δικαιώματα του μαζικού κινήματος».

    Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω. Πληροφορούμε τον κ. Ρινάλντι ότι 300 μετανάστες πραγματοποιούν απεργία πείνας. Εναντι αυτής πώς τοποθετείται; Οσο για το αν –εμείς τουλάχιστον– παίρνουμε υπόψη μας το Μνημόνιο και την πολιτική του, ο κ. Ρινάλντι είναι ο τελευταίος που μπορεί να μας παραδώσει μαθήματα. Γιατί εμείς αγωνιζόμασταν όταν αυτός ασχολούνταν με τις ίντριγκες και τους βυζαντινισμούς στους δαιδαλώδεις διαδρόμους του συριζικού λαβύρινθου.

    Με ύφος χιλίων πιθήκων, μάς λέει ακόμη ότι «η πρωτοβουλία ήλθε σε μια στιγμή που είχε αρχίσει να «σαλεύει το πλήθος», να αναπτύσσεται ένα μαζικό κίνημα ανυπακοής σε αυξήσεις (διόδια, εισιτήρια κ.λπ.), ενώ είχε κάνει την εμφάνισή του, τον τελευταίο χρόνο, το μαζικό κίνημα μέσα από τις γενικές απεργίες και την αμφισβήτηση της γραφειοκρατικής ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος». Ολ’ αυτά είχαν γίνει –προφανώς υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση του Ρινάλντι και του Αλαβάνου– και ήρθε η απεργία πείνας των 300 μεταναστών και τα χάλασε. Γιατί, όμως, οι μεγάλοι τιμονιέρηδες Ρούντι και σία δεν ενέταξαν κι αυτόν τον αγώνα μέσα στο γενικό πλαίσιο, αφού εμείς οι άσχετοι δεν θέλαμε ή δεν μπορούσαμε να το κάνουμε;

    Τις νουθεσίες των «κινηματικών» εισαγγελέων τις γράφουμε στο ίδιο σημείο που γράφουμε τις απειλές των εισαγγελέων και τις βρισιές των τηλεεισαγγελέων. Οι ίδιοι έδειξαν για μια ακόμη φορά ότι διέπονται από μια μίζερη, κακομοίρικη, μικροκομματική λογική, που θέλει να υποτάσσει τα κινήματα στις ιδιαίτερες επιδιώξεις τους. Εμειναν έξω απ’ αυτόν τον αγώνα, ας μη μετατρέπονται και σε εχθρούς του.

    Πέτρος Γιώτης

  4. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Το άρθρο της «ΚΟΝΤΡΑΣ» μπάζει από αρκετές μεριές.
    -Αρχικά δεν απαντάει στο ερώτημα που βάζουν όλοι: Ηταν ή δεν ήταν η συγκεκριμένη ενέργεια η προσφορότερη δυνατή πολιτικά την στιγμή και στον τόπο που έγινε;
    -Εγώ να δεχτώ πως η απόφαση ήταν αποκλειστικά των μεταναστών. Οι άνθρωποι που είχαν επαφές με αυτούς(τους μετανάστες) και σφαιρικότερη πολιτική αντίληψη για τους γενικότερους πολιτικούς-κοινωνικούς συσχετισμούς, τι τους συμβούλευσαν να κάνουν;
    Γιατί εδώ βλέπουμε (εάν έχουν έτσι τα πράγματα) και μία μεγαλειώδη υπόκλιση στο αυθόρμητο εντελώς αταίριαστη με μαρξιστές-λενινιστές.
    -Και τέλος φυσικά υπάρχει και ένα ιδεολογικό ζήτημα αρχής. Τους μετανάστες τους αντιμετωπίζεις σαν μέλη της ελληνικής εργατικής τάξης και τους υπαρασπίζεσαι καλώντας τους να μπουν στα ταξικά σωματεία τους και να παλαίψουν μαζί με τους έλληνες από εκεί. Σε άλλη περίπτωση διαχωρισμού, έχουμε να κάνουμε όχι με διεθνισμό αλλά με έναν μικροαστικό ουμανισμό, ο οποίος μάλιστα εμπεριέχει και την εν κρυπτώ αντίληψη περί βολέματος ή συμβιβασμού της ελληνικής εργατικής τάξης. Κάποιοι αναρχικοί τολμάνε και το λένε καθαρά. Ενας καταρτισμένος μαρξιστής σαν τον Π.Γ., πως έρχεται τόσο κοντά σε τέτοιες αντιλήψεις;

  5. Ο/Η parekklisi λέει:

    Η αφ’ υψηλού κριτική περί του αν ήταν σωστή τακτικά η επιλογή της Νομικής γίνεται μόνο εκ των υστέρων. Πριν γίνει όλος αυτός ο ντόρος υπήρχε περίπτωση να πει κανείς «μη μπείτε στο (άδειο) κτήριο της Νομικής γιατί θα δώσουμε αφορμές για το άσυλο»; Όχι. Τέτοιες κινήσεις έχουν ξαναγίνει, πέρασαν στα ψιλά από τα ΜΜΕ και κανείς αριστερός δε βγήκε να πει ότι δίνονται αφορμές για να θιχτεί το άσυλο. Στο κάτω κάτω αν δεν κάνουν αγώνες μέσα σ’ αυτό τότε γιατί υπάρχει; Εκτός αν θεωρείς πρόκληση ή προβοκάτσια κτλ μια ειρηνική απεργία πείνας. Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι η κριτική που γίνεται δήθεν για θέμα «τακτικής» γίνεται κάτω από την πίεση του συστήματος, που είχε προαποφασίσει να κινηθεί κατά του ασύλου.

    Αυτό για το διαχωρισμό δε το ‘πιασα. Δηλαδή δε θα λέμε νομιμοποίηση των μεταναστών επειδή έτσι τους ξεχωρίζουμε από τους Έλληνες εργάτες;

    • Ο/Η ΤRASH λέει:

      -Η κριτική μόνο εκ των υστέρων θα μπορούσε να γίνει από όποιον δεν ρωτήθηκε εκ των προτέρων!
      Αυτό είναι αναγκαστικό. Ακόμη αν έχουν ξαναγίνει τέτοιες κινήσεις και όπως λες πέρασαν στα «ψιλά»,
      – πως να κριτικάρει κάποιος κάτι που δεν έμαθε πως έγινε; Αναγκαστικό και αυτό.
      Δεν χρειάζεται τόση κακοπιστία. Ειδικά από την στιγμή που το ΠΑΜΕ τουλάχιστον (τον ΣΥΡΙΖΑ δεν τον αναφέρω γιατί και εδώ δεν μπόρεσε να έχει, όπως και σε ένα σωρό άλλα ζητήματα,εννιαία γραμμή), παρά την διαφωνία τακτικής με τις αρχικές κινήσεις έχει εκδηλώσει την αλληλεγγύη του στον αγώνα των μεταναστών, και ο Ριζοσπάστης (την Αυγή δεν την αναφέρω για τους ίδιους λόγους με τον ΣΥΡΙΖΑ) έχει γράψει αρκετά άρθρα υπέρ τους από τότε που έσκασε αυτή η ιστορία.
      -Για τον διαχωρισμό, όντως δεν τό’πιασες. Αλοίμονο εάν εννούσα κάτι τέτοιο.
      Εγώ μιλάω για τον διαχωρισμό του οι ξένοι εργάτες να παλεύουν μόνοι τους τα δικά τους ξεχωριστά προβλήματα, λες και δεν είναι ισότιμα μέλη της ελληνικής εργατικής τάξης. Η αλληλεγγύη μας δεν πρέπει να είναι φιλανθρωπικού τύπου απέναντι στον «κακομοίρη μετανάστη που έχει περισσότερα προβλήματα από εμάς», αλλά του ίδιου ταξικού τύπου με αυτήν που δείχνουμε σε συνάδελφους άλλων κλάδων, που έχουν μεν τα ιδιέταιρα προβλήματα τους, αλλά δέχονται την ίδια ταξική επίθεση.
      Ελπίζω να μην χρειάζεται να διευκρινήσω παραπάνω και αυτό.
      Και ποιός μίλησε ενάντια στην νομιμοποίηση των μεταναστών, μια και το ενάφερες;

  6. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Υ.Γ.
    Βασικό για τους Μαρξιστές-Λενινιστές, είναι το μετά από μία λάθος κίνηση τους (λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα) να κάνουν την κριτική και αυτοκριτική τους προκειμένου να μην τα επαναλάβουν, και όχι να γατζώνονται από αυτά λέγοντας «που να το φανταζόμαστε;».

  7. Ο/Η parekklisi λέει:

    Δεν απάντησες στην ουσία αυτού που είπα, γι’ αυτό θα στο θέσω αλλιώς.

    Αν όλη αυτή η ιστορία γινόταν επ’ αφορμής μιας φοιτητικής κατάληψης θα ακούγαμε την ίδια εκ των υστέρων κριτική με τα ίδια επιχειρήματα;

    Ναι, όχι και γιατί;

    • Ο/Η ΤRASH λέει:

      Πιστεύεις πως θα γίνοταν το ίδιο;
      Δηλαδή η κοινωνία θα αντιδρούσε με την ίδια απάθεια( ου μην και συναίνεση) σε μια τέτοια περίπτωση;
      Και ότι θα τολμάγανε να σπάσουν εν ψυχρώ το άσυλο σε μία ειρηνική φοιτηκή κατάληψη;
      Δεν έχει νόημα αυτό που λες.
      Εκτός εάν το μόνο νόημα που έχει είναι πως πράγματι αδυνατούν (ή ακόμη χειρότερα απαξιούν) κάποιοι, να αφουγκραστούν τις διαθέσεις γύρω τους πριν κάνουν μία οποιαδήποτε ενέργεια. Αλωστε η όλη κριτική πάνω σε αυτό έγινε…

  8. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Υ.Γ.
    Εάν εγώ συμμετείχα σε μια οποιαδήποτε κίνηση που θα είχε σαν απουέλεσμα να σπάσει το άσυλο «αβρόχοις ποσείν», το πρώτο πράγμα που θα έκανα μετά θα ήταν να ψάξω να βρω τι υπολόγισα λάθος.
    Και φυσικά σε άλλες καταστάσεις, άλλη θα ήταν η κριτική, άλλα και τα επιχειρήματα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s